| Harta Site | Intranet | Contact | Despre Noi | Carte de Oaspeti | English  

 Cauta  

PROGRAM DE AUDIENȚE

Președinte Costică Macaleți
vineri:  orele 9.00 - 12.00, camera 110-110b tel. 511230
Vicepreședinte Dorin Birta
joi: orele 9.00 - 12.00, camera 104-106 tel. 511853
Vicepreședinte Constantin-Liviu Toma
marți: orele 9.00 - 12.00, camera 108-108b tel. 511280
Contact CONSILIUL JUDEȚEAN: tel. 514712, fax:514715, email:
consiliu@cjbotosani.ro
Alocare numere de telefon la CJ Botoșani 


Consiliul Judetean
  Consilieri județeni
Regulament de org. și funcționare al CJ
Rapoarte de activitate CJB 2004-2008-2012-2016
Organigrama CJB
Program de audiente
Aparat propriu
Instituții subordonate
Proiecte de hotarâri
Hotarâri
Publicatii
Parteneriate
Proiecte, programe, coop. internațională
Proiecte în dezbatere publică
Proiecte cu finanțare europeana
Finanțări
Contracte de achizitii publice la CJB
Comunicate de presă
Recepții de lucrări la obiective de investiții
Legaturi web, e-mail
Ședințe ale CJ - Proiectul ordinii de zi
Ședințe ale CJ - Minute
Ședințe ale CJ - Procese verbale
Instituția Arhitectului Șef
Autoritatea județeană de transport
Formulare
Declaratii de avere si de interese
Transparența decizională cf. Legii 52/2003
Informații de interes public cf.Legii 544/2001
Cod etic conduită salariați CJ
Informatii cf.art.76(1) din Legea 273/2006
Situatia imprumuturilor contractate de CJ
Licitatii
Strategia de dezvoltare a județului pt.2014-2020
Concursuri
Salarii CJ
 

Judetul Botosani
  Clip de prezentare a judetului Botosani
Statutul judetului Botosani
Date generale
Istorie
Geografie
Economie
Educatie, cultura, traditii
Turism
Harta Judet
Harta Digitala Judet
Domeniul public
Adrese utile
Administrațiile publice locale - date de contact
 

Info
 

Data ultimei actualizari:
20.02.2018 11:33
Utilizatori Autentificati Online: 7
Vizitatori: 476474

 

  Licitații  
 

* Prin prezenta, județul Botoșani - Consiliul Județean, invită operatorii economici să depună oferte aferente Invitatiei de participare nr.2501/20.02.2018 pentru atribuirea contractului de servicii:  Elaborare a Studiului de fezabilitate pentru lucrările de investiții ce privesc utilitățile și dotările tehnico-edilitare (apă, canalizare, energie termică, electrică, gaze, telefonie, căi de acces, alei pietonale, parcare, spații verzi, împrejmuiri), până la limita exterioară a perimetrului destinat construcțiilor de locuințe, aferente obiectivului „Construcții locuințe pentru tineri-specialiști în sănătate, destinate închirierii, conform Legii 152/1998, în strada Ștefan cel Mare nr.39, municipiul Botoșani” (Cod CPV-71241000-9 -Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize).
Modalitatea de atribuire a contractului de achiziție publică: Achiziție directă. Operatorii interesați vor publica oferta în SEAP și vor transmite Formularul de ofertă, Declarațiile și propunerea tehnică in format electronic la adresa florea.ioana@cjbotosani.ro până la data de 23.02.2018 inclusiv, în caz contrar oferta va fi respinsă. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: prețul cel mai scăzut. - postat 20.02.2018
1. Invitatie de participare
2. Formulare
3. Tema de proiectare
* Caiet de sarcini si Formulare  pentru anunt de publicitate SEAP nr. 155210 din 19.02.2018 postat pe SEAP privind achizitia "Motorina Euro 5 , 12.600 litri pe bază de carduri de credit" - postat 19.02.2018
* Prin prezenta, Județul Botoșani - Consiliul Județean, invită operatorii economici să depună oferte pentru atribuirea achiziției ”Furnizare set refill capse”, conform anunț de publicitate SEAP nr. 155113/19.02.2018. Operatorii economici interesați vor transmite la adresa de email menționată in anunțul de publicitate din SEAP, până la data de 23.02.2018 (inclusiv), formularele 1 si 2. - postat 19.02.2018
1.Formulare
*Prin prezenta, Județul Botoșani - Consiliul Județean, invită operatorii economici să depună oferte pentru atribuirea contractului având ca obiect achiziția de “Servicii electronice de furnizare date legislative, legislație românească și europeană, jurisprudență națională și comunitar㔠pentru o perioada de 12 luni, conform anunț nr. 154952/19.02.2018.  
 Modalitatea de atribuire a contractului de achiziție publică: Achiziție directă. Operatorii economici interesați vor publica oferta  în catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data de  21.02.2018 inclusiv. Operatorii interesați vor transmite la adresa de mai menționata in anunț, pana la data de 21.02.2018 inclusiv, Formularul de  ofertă, declarația privind conflictul de interese și declarația privind conformitatea cu caietul de sarcini.
1.Caiet de sarcini
2.Formular de oferta
3.Declarația privind conflictul de interese
4.Declarația privind conformitatea cu caietul de sarcini
*Formular de oferta pentru anunt de publicitate nr. 154924 din 19.02.2018 postat pe SEAP privind achizitia "Pachet Boiler apa calda si accesorii pentru montare" - postat 19.02.2018
* Clarificari  -  postat 19.02.2018 
 Formular de oferta si declaratie privind conflictul de interese pentru anunt de publicitate nr. 154520 din 15.02.2018 postat pe SEAP privind achizitia "Pachet materiale electrice" - postat 15.02.2018
* Formular de oferta si declaratie privind conflictul de interese pentru anunt de publicitate nr. 154516 din 15.02.2018 postat pe SEAP privind achizitia "Diverse materiale sanitate" - postat 15.02.2018
* Formular de oferta si declaratie privind conflictul de interese pentru anunt de publicitate nr. 154513 din 15.02.2018 postat pe SEAP privind achizitia "Formulare tipizate - fisa de instruire individuala privind securitatea si sanatatea in munca, fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta, ordin de deplasare" -
postat 15.02.2018
* Caiet de sarcini și formulare pentru anunt de publicitate nr. 154471 din 15.02.2018 postat pe SEAP privind achizitia "Consumabile de imprimare si copiere" - postat 15.02.2018
* Formular de oferta si declaratie privind conflictul de interese pentru anunt de publicitate nr. 153911 din 13.02.2018 postat pe SEAP privind achizitia "Produse protocol - apa plata, apa minerala, cafea si zahar plic bagheta" -  postat 13.02.2018
* Formular de oferta si declaratia privind conflictul de interese  pentru anunț de publicitate nr. 151381 din 30.01.2018 postat pe SEAP privind achiziția ,,Servicii de verificare/reglare centrale termice si supape de siguranta” - postat 30.01.2018.
* Prin prezenta, Județul Botoșani - Consiliul Județean, invită operatorii economici să depună oferte pentru achiziția pachetului de produse – Accesorii pentru aparat foto Nikon D5300, conform anunț nr. 150303/23.01.2018. Modalitatea de atribuire a contractului de achiziție publică: Achiziție directă. Operatorii economici interesați vor publica oferta  în catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data de  26.01.2018 inclusiv. Operatorii interesați vor transmite la adresa de mail menționata în anunț, pana la data de 26.01.2017 inclusiv, formularul de  ofertă, declarația privind conflictul de interese. - postat 23.01.2018
1.Formular de oferta
2.Declarația privind conflictul de interese
* Formular de oferta si declaratia privind conflictul de interese  pentru anunț de publicitate nr. 149362 din 16.01.2018 postat pe SEAP privind achiziția ,,Servicii de verificare/reglare centrale termice si supape de siguranta” - postat 16.01.2018.

Licitații 2017

Licitații 2016

Licitații 2015

 
     

Versiune de tiparire

Legaturi
 

DESTINATII TURISTICE

www.turismbotosani.ro

Sistemul Electronic National

Uniunea Nationala a Consiliilor Judetene

Protectia Consumatorilor

DGASPC Botosani

Program Operational Comun Ro-Ua-Md

Casa Ventura Botosani

Aplicatia SISOP

 

Vremea
   

Curs Valutar
   

Google
 
 
 

Pagini Aurii
 
 
Produs/Serviciu:

Rezultate/Pagina:
 
 

Selectii de Stiri
   
 

Site realizat de IntelliSoft SRL & Compartiment Sisteme Informatice CJB

Copyright © 2003 Consiliul Judetean Botosani | Termeni si Conditii | Reguli de Confidentialitate - Home | Harta Site | Contact -