Consiliul Judetean Botosani

Buletin informativ al informațiilor de interes public

Ciobanu Dan

În conformitate cu prevederile art. 5 alin. (2) din Legea 544/2001, autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde următoarele informații comunicate din oficiu:

Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Consiliului Judeţean Botoşani

Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Consiliului Judeţean Botoşani și persoana responsabilă cu difuzarea informaţiilor de interes public

  1. dl. Iftime Valeriu – Preşedinte al Consiliului Judeţean Botoşani
  2. dl. Bursuc Constantin – Vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Botoşani
  3. dl. Birta Dorin – Vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Botoşani
  4. dl. Marcel – Stelică Bejenariu – Secretar general al judeţului
  5. dl. Lucian-Iulian Diac-Milatinovici – Administrator public

Detalii privind conducerea Instituției

Persoana responsabilă cu difuzarea informaţiilor de interes public, conform Dispoziției Președintelui Consiliului Județean Botoșani privind organizarea liberului acces la informații de interes public: Siminiceanu Angelica, camera 316, tel. 0231.514.712, interior 3161.

Coordonatele de contact ale Consiliului Judeţean Botoşani

Programul de audienţe

Sursele financiare, bugetul şi bilantul contabil

Programele şi strategiile proprii

Lista cuprinzând documentele de interes public

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Consiliului Județean Botoșani;
  • Structura organizatorică, atribuţiile direcţiilor de specialitate din cadrul Consiliului Judeţean Botoşani;
  • Buletin informativ;
  • Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil;
  • Programele şi strategiile proprii;
  • Rapoarte și studii;
  • Achiziții publice: program anual al achizițiilor publice, centralizator achiziții publice;
  • Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice;
  • Comunicate de presă, informaţii de presă;
  • Declaraţii de avere şi de interese;
  • Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor;
  • Comisia paritară;
  • Cod etică;
  • Raportul de activitate anual al instituției;
  • Monitorul Oficial al Judeţului Botoşani.

Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii

          Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate de Consiliul Judeţean Botoşani este prezentată în anexa nr. 5 la Dispoziţia nr. 329 din 08.10.2024

Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru reclamații administrative

În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia, în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 32-34 din H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.

De asemenea, potrivit prevederilor art. 22 alin (1) din Legea 544/2001, în cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale prevăzute de lege, poate depune plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice.

 

Formular-tip pentru reclamaţie administrativă – Model 1

Formular-tip pentru reclamaţie administrativa – Model 2

Loading